Jumaat, 15 Jun 2012

Percutian ke Padang-Bukit Tinggi, Indonesia pd 08-11/2/2012











Pada 08hb Februari 2012 kami tiga beranak pergi bercuti ke Padang-Bukit Tinggi, Indonesia. Kami terpaksa meninggalkan puteri kecilku yg berumur 4 bulan bersama emakku di kampung. Kesian adik...mungkin selepas ini adik dapat ikut abang pergi bercuti bersama. Sebenarnya aku tak sampai hati untuk membawanya kerana terlalu kecil untuk dibawa bersiar-siar.

Kami ke sana selama 4 hari dan santai untuk bersiar-siar tanpa terikat dengan jadual perjalanan. Kami upah seorang supir dan sewa sebuah kereta untuk kegunaan kami di sana. Perjalanan dari Lapangan Terbang Padang ke Bukit Tinggi memakan masa selama 2 jam. Jalan di sekitar Padang ke Bukit Tinggi berlekok-lekok.

Ketika sampai di Bukit Tinggi kami dapat menghirup udara segar kerana di sekitarnya adalah kampung-kampung yang dikelilingi sawah bendang dan pokok-pokok yang menghijau. Begitu mengasyikkan...Cuaca di sana pula tidaklah begitu panas dan tidaklah begitu sejuk. Insyaallah...jika ada rezeki lagi kami ingin ke sana lagi. 

 


2 ulasan:

ME berkata...

jaaaaalan jer kerjanya ..

Unknown berkata...


Assalamualaikum Tuan/Puan.

Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi kami di:

KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
Tour operator & Travel Agency

Kami memberikan pengkhidmatan yang baik dengan penuh rasa kekeluargaan dengan harga tour yang sangat berpatutan di daerah yang favorit untuk di lawati di Indonesia seperti : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour dan Bali Muslim Tour.

Contact person : Amsyahril
Mobile : +6285263007445
E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.